7 kwestii, które przekonają Cię do robienia pompek

Pompki dodadzą Ci energii, wzmocnią Twój układ odpornościowy, dodadzą Ci pewności siebie i to nie jedyne z ich zalet. Czytaj dalej by dowiedzieć się dlaczego warto robić pompki…

10000 pompek?

Nie musisz od razu robić 10,000 pompek. Do pompek podejdź spokojnie, chyba że czujesz się na siłach, jak ten mały skubaniec, Lu Di (6 lat), który 22 lipca 2006 wykonał 10,000 pompek. 10,000 pompek w ciągu 3 godzin 12 minut podczas gdy inni uczniowie ze szkoły kungfu w Songshan, wsi chińskiej patrzyli na niego ze zdumieniem. W jego wieku taki wynik jest oszałamiający. Lu udało się przełamać barierę… Barierę która trzyma być może i Ciebie w bezruchu. Teraz gdy będziesz będziesz wychodził sobie naprzeciw następną wymówką przypomnij sobie obraz małego Lu.

7 powodów by zacząć wykonywać pompki

1. Trening zajmuje do 20minut dziennie (tylko 3 dni w tygodniu!) Do półtorej godziny tygodniowo, robiąc trening 3 dni w tygodniu jesteś w stanie osiągnąć niesamowitą formę, wspaniałą sylwetkę, zadziwiającą satysfakcję i pewność siebie. Warto?

2. Za pompki nic nie płacisz! Jedyny taki trening, do którego nie potrzebujesz żadnego ekwipunku, a co za tym idzie, nie wymaga on od Ciebie ponoszenia kosztów – Jakichkolwiek, kiedykolwiek!

3. Możesz ten trening wykonywać wszędzie – w domu, w biurze, w ogródku, w siłowni… Pompki możesz robić wszędzie. Wystarczy mieć ręce nogi i kawałek podłogi. Pompki są ćwiczeniami które możesz wykonywać na dworze, przy jeziorze, u babci. Wszędzie!

4. Bardzo prosty do wykonywania. Każdy się ze mną zgodzi, że pompki to bardzo proste ćwiczenie. Nie istotne jest jakie będą to pompki. Mogą być damskie, na kolanach, na piąstkach, boksersie, na poręczach. Bez znaczenia. Pompki wykonuje się prosto i przyjemnie.

5. Twoja klatka będzie wyglądać jak nigdy dotąd! Pompki znakomicie rzeźbią klatkę piersiową, mięśnie naramienne czy też mięśnie zębate przednie. Efekty widać już po dwóch tygodniach treningu.

6. Twoje życie zmieni się nie do poznania! Moje się zmieniło. Wraz z pompkami, oraz efektami które te ćwiczenie przynosiło wzrastało moje zainteresowanie sportem. Zaczęło się od pompek, doszło bieganie, joga, rozciąganie, podciąganie a nawet uczestnictwo w półmaratonie.

7. Pokonaj własne ograniczenia! Wczoraj udało mi się zrobić pobić mój własny rekord. Zrobiłem 120 pompek. Efekt imponujący biorąc pod uwagę to iż jeszcze tydzień temu zrobiłem maksymalnie 105. Jak widać sabotowałem swój trening nie wierząc do końca iż potrafię zrobić więcej. Przekraczając granice własnych możliwości udowodniłem sobie jedną rzecz. Stać mnie na więcej niż jestem w stanie wymarzyć. Zrobienie 100 pompek było momentem progowym w mojej aktywności sportowej. Od tamtego momentu wiem, że każde ale tak nie można, nie dasz rady jest bezpodstawne.

Fakt iż możesz pokonać własne ograniczenia, wyjść z dotychczasowego modelu świata jest absolutnie najważniejszą zaletą tego treningu. Pokonywanie kolejnych poprzeczek umożliwia Ci wzmacnianie podpierających przekonań oraz likwidowanie ograniczeń które być może ktoś Ci zainstalował. Ale to było dawno temu. Teraz wiesz, że możesz, że potrafisz, że zaczniesz, że stać Cię na więcej, że będziesz robić pompki!