Jak przebiega proces zakupu gadżetów reklamowych?

Jak przebiega proces zakupu gadżetów reklamowych?

Niemal wszystkie średnie i duże firmy, a także wiele małych, decyduje się na zakup różnego typu gadżetów reklamowych. Popularne są przede wszystkim tanie gadżety biurowe, coraz popularniejsze są też gadżety elektroniczne, ale dostępnych opcji jest dużo więcej. Każdy więc powinien być w stanie znaleźć coś, co będzie pasowało do charakteru jego firmy, a także do dostępnego budżetu.

Jeśli dotychczas nie zdarzyło nam się zamawiać żadnych gadżetów reklamowych dla naszej firmy, możemy się zastanawiać, jak ten proces wygląda. Warto poszerzyć swoją wiedzę na ten temat, aby być na wszystko przygotowanym i móc wiedzieć, czego się spodziewać. Wszystko krok po kroku wyjaśnimy poniżej. Koniecznie sprawdź, jak przebiega proces zakupu gadżetów reklamowych!

Proces zamawiania gadżetów reklamowych jest szybki i wygodny

Cały proces pozyskiwania gadżetów reklamowych jest znacznie prostszy i szybszy niż mogłoby się wydawać. W pierwszej kolejności musimy znaleźć dobrego sprzedawcę, który oferuje gadżety reklamowe dla firm z ich własnym logo. Następnie musimy odnaleźć wśród dostępnych produktów takie, które najbardziej się nam podobają i są w naszym zasięgu finansowym.

Ostateczna cena zależała będzie zazwyczaj od ilości zamawianych produktów. Im więcej danego typu gadżetów zakupimy, tym będzie ona mniejsza. Żeby zamówić gadżety, wystarczy dodać gadżety do koszyka, a następnie wpisać dane swojej firmy i załączyć jej logo. Plik z logo musi mieć któryś z popularnych rozszerzeń plików graficznych, takich jak *.jpg, *.jpeg, *.png, dozwolone są też niekiedy pliki .pdf.

Ostatni krok to opłacenie zamówienia i czekanie, aż zostanie dostarczone. Produkcja gadżetów z logo firmy może potrwać średnio od doby do tygodnia, w zależności od standardów danej firmy, a także tego, jakie dokładnie gadżety reklamowe zdecydowaliśmy się zakupić.

Warto zadbać o to, aby logo, które chcemy umieścić na danym przedmiocie miało wysoką rozdzielczość, było estetyczne i dobrze zaprojektowane. W przeciwnym wypadku może się pojawić efekt “pikselozy” lub po prostu nadruk nie będzie wyglądał dobrze. Przygotowaniem grafiki powinien zająć się profesjonalista, aby wykluczyć takie scenariusze.

Dobrze dobierz sprzedawcę gadżetów reklamowych

Jeśli zlecimy przygotowanie gadżetów reklamowych pierwszej lepszej firmie, istnieje ryzyko, że otrzymamy produkty niskiej jakości lub będziemy czekać bardzo długo na ich wykonanie. W związku z tym przed złożeniem zamówienia warto przeczytać opinie w Internecie dotyczące danej firmy. Szczególnie, jeśli zależy nam na czasie lub zamawiamy bardzo dużo gadżetów i mamy w związku z tym sporo do stracenia.